26 Ocak 2010 Salı

Her Tuzluğum Var Diyene Hıyarla Yetişemedim / 5 TL


"Beni ressam yapmadınız, başınıza neler geldi. Bırakın yazsın arkadaş!" Adolf Hitler
-
"'Daha önce yazdı da okumadık mı!' desem, kötü kelime oyunu olur. Okumakla gözüm aşınmadı." Süleyman Demirel
-
"Bak yine haddini aşmış. Bu yüzden AB'ye tarif vermezlerse, sorarım ben bu Metin'e!"
Bushbakan RTE
-
"Bu kitap benim için e=mn2'nin yarısı." Albert Einstein
-
"Yazılanlar bana biraz hizipçi geldi."Deniz Baykal
-
"Zekama en uygun kitaptı."George W. Bush
-
"Metin Uca da bizim kedimizdir. Ben bitirmeden kimse kitabı bitiremez."İbrahim Tatlıses
-
Çok önemli not: Bu kitaptan alıp yedi arkadaşına armağan edenin bütün işleri açıldı. Ama almayıp burun kıvıranın da başına gelmedik kalmadı! Bizden söylemesi!
-
Kitap ikinci el ama temizdir.
-
Yazar: Metin Uca
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Sayfa sayısı: 173
Piyasadaki satış fiyatı:11 TL
Sahaftan da ucuz fiyatı: 5 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder